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mga Mail v0.4 released
mga Mail
Version 0.4 released.
Simple Emailclient wirtten in Java. Supports pop3.
Features: Create several emailaccounts. Filter and addressbook, categories, extra subfolder and much more
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Dj Playlister Version 0.3 released
DJ Playlister
First free download available. The DJ Tool of a digital generation. Written in Java.
Create up to 10 play- and sidelists. Manage your trackhistory and show statistics to the selected song from your music library. Shows the playlists in which the selected song was played and, in an extra area, all songs played after the selected song. Switch direct to the playlist. Or you can get random proposals from your musiclib.
Save your playlist as m3u or extended m3u.
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ParaRobots
ParaRobots
DE:
ParaRobots
Prolog:
Niemand hat Ihn seit langer Zeit gesehen.
Niemand hat von Ihm seit langer Zeit etwas gehört.
Jetzt ist er wieder da und auf dem Weg.
Niemand weiss wie er heute Aussieht,
aber nur Du kannst Ihn stoppen.
Story:
Nachdem die Command Cyborg Einheit 999 nach langen und endlosen Gefechten endlich niedergerungen wurde, zog sich die Einheit zurück um in der bgeschiedenheit des Universums neue Technologien und Eingenschaften für sich zu finden und zu integrieren. Jetzt ist er noch stärker als in den 80´er Jahren und er ist auf dem Weg zurück zur Erde. Auf seinem Weg durch das Universum hat er viele verschiedene Roboter übernommen und auf seinm Shiff integriert. Aber zum Glück wurde ein neuartiger Interface Helm entwickelt mit dem Du zur Raumstation fliegen musst und dich über das Netzwerk mit dem Spaceship der neuen Command Cyborg Einheit 9.99
zu verbinden und die Kontrolle über einen Robot zu erlangen. Jetzt kannst Du das Schiff infliltrieren und die neue Command Cyborg Einheit 9.99 besiegen, ein weiteres mal.
Jemand hat gehört das auf dem Schiff auch eine Biegeeinheit vorhanden sein soll, darauf würde ich nicht so viel geben.
Das Spiel:
Ich habe diesen Monat (11/20) mein Projekt ParaRobots gestartet. Da ich inzwischen auch schon selber Lust habe die neue Version zu spielen und ich auch möchte das es Professionell wird, brauche ich Eure unterstützung.
Wie der Name schon verrät ist ParaRobots eine Neuauflage eines alten und beliebten Klassikers. Aus dem 2D Game soll ein 3D Spiel werden mit den alten Elementen und vielen neuen Features. Ganz besonders soll es Multiplayer fähig sein um sich spannende Robofights zu liefern. Den Übernahmemodus wird es auch geben und evtl. auch etwas ausgebaut (siehe Roboter Programme).
Als Entwicklungsumgebung verwende ich Unity.
Hier ein Überblick über die geplanten Features:
- Multiplayer: So bekannte spielmodes wie Deathmath, Teammatch.
Ausserdem: Capture the Robot,
Deck Domination,
Capture/Defend the Ship,
RoboRace und was mir sonst noch so einfällt
- Capture Mode: In diesem Modus kann man versuchen die Kontrolle über einen anderen Roboter zu erlangen um dann die Fähigkeiten des übernommenen Roboters zu nutzen.Ist man nicht erfolgreich hat das schwerwiegende Konsequenzen.
- Robots und Klassen: Die Robots sind in Klassen unterteilt (0 - 9).
Bisher schon bekannte Klassen und Robots sind:
0: Service and Information Bots
- 0.01 Bit Bot (schon vorhanden)
- 0.13 Information and Help Desk Bot (schon vorhanden)
2/3/4: Maintenace and Support Robots
- 2.09 Electic Repair Bot
- 3.03 Universal Translotor and Cumunication Bot
- 4.20 Universal Maintenance Robot
5: Crew Robots
6: Sentinel Bots
- 6.08 Low Security Sentinel
- 6.66 High Security Sentinel
7/8: Security and War Robots
- 7.77 Attack Bot (schon vorhanden)
9: Cammand Bots
- 9.99 Command Cyborg Unity PD1
- Robot Programms: Robots können je nach Typ noch verschiedene zusatzprogramme laden.
Bisher geplante Programme:
- Bit Bot Control Program (schon vorhanden)
- Capture Mode Boost (Level 1 - 3)
- Radar Blocker
- Energy Boost (Lv 1 - 3)
- EMP Blocker
- Waffen: Nicht alle Robots können Waffen tragen/verwenden
- Laser (verschiedenen Level)
- EMP
- Elektroschocker
In den Videos seht Ihr schon einmal ein erstes Intro und einige Szenen aus meiner Test- und Entwicklungsumgebung Version 0.0.1.
Moment, 001 da war doch was ;-)
EN:
ParaRobots
Prologue:
No one has seen Him for a long time.
No one has heard of Him for a long time.
Now He is back and on His way.
Nobody knows what he looks like today,
but only you can stop it.
Story:
After the Command Cyborg Unit 999 was finally defeated after long and endless battles, the unit retreated to the seclusion of the universe, new technologies and properties to find and integrate for themselves. Now he is even stronger than in the 80's and he is on the way back to earth. On his way through the universe he has taken over many different robots and integrated on its shift. But fortunately a new interface helmet was developed with which you have to fly to the space station and get you over the network with the Spaceship of the new Command Cyborg Unit 9.99 and gain control of a robot over the network. Now you can infliltrate the ship and defeat the new Command Cyborg unit 9.99, one more time.
Someone heard that there should be a bending unit on the ship, I wouldn't give too much credit for that.
The Game:
I started my project ParaRobots this month (11/20). Since I already have the desire to do it myself to play the new version and I also want it to be professional, I need your support.
As the name suggests, ParaRobots is a new edition of an old and popular classic game. From the 2D Game will be a 3D game with the old elements and many new features. Especially it should be multiplayer be able to deliver exciting Robofights. There will also be the take-over mode and maybe some new features (see Robot Programs).
As development environment I use Unity.
Here is an overview of the planned features:
- Multiplayer: Well known game modes like Deathmath, Teammatch.
Also: Capture the Robot,
Deck Domination,
Capture/Defend the Ship,
RoboRace and what else comes to my mind
- Capture Mode: In this mode you can try to gain control over another robot and then use the abilities of the taken over robot. If you are not successful you will have serious consequences.
- Robots and Classes: The robots are divided into classes (0 - 9).
Already known classes and Robots are:
0: Service and Information Robots
- 0.01 Bit Bot (already available)
- 0.13 Information and Help Desk Bot (already available)
2/3/4: Maintenace and Support Robots
- 2.09 Electic Repair Bot
- 3.03 Universal Translotor and Cumunication Bot
- 4.20 Universal Maintenance Robot
5: Crew Robots
6: Sentinel Bots
- 6.08 Low Security Sentinel
- 6.66 High Security Sentinel
7/8: Security and War Bots
- 7.77 Attack Bot (already available)
9: Cammand Bots
- 9.99 Command Cyborg Unity PD1
- Robot Programms: Robots can load different additional programs depending on their type.
Planned programs so far:
- Bit Bot Control Program (already available)
- Capture Mode Boost (Level 1 - 3)
- Radar Blocker
- Energy Boost (Lv 1 - 3)
- EMP Blocker
- Weapons: Not all robots can carry/use weapons.
- Laser (different Level)
- EMP
- Stun gun
In the videos you can already see a first inro and some scenes from my test and development environment version 0.0.1.
Wait, 001 there was something ;-)
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